GZR Cont-e on monipuolinen sähköpyörä, joka tarjoaa helpon pääsyn kyytiin avoimen runkomuotoilun ansiosta. Laadukas Bosch-sähköjärjestelmä takaa luotettavan suorituskyvyn sekä varaosien saatavuuden myös tulevaisuudessa. Tämä pyörä on kokoonpanettu Italiassa, ja sen osat on valittu kestävyys ja laatu edellä.
Shimano CUES -voimansiirtojärjestelmä on täysin uusi innovaatio, jossa on panostettu luotettavuuteen, käyttömukavuuteen ja pitkään kestävyyteen. Vaihteen vaihto on tarkempaa kuin aiemmin, estäen hyppäykset, jotka kuluttavat osia. Yhdeksän vaihteen vaihteistosta löytyy riittävästi välityksiä, ja 11-36 hampaisen takapakan avulla pyörä tarjoaa monipuoliset ajo-ominaisuudet. Shimano-hydrauliset levyjarrut varmistavat luotettavan jarrutusteho kaikissa olosuhteissa. Pistosuojatut Schwalbe Big Ben -renkaat (50 mm leveät) takaavat pehmeän ajokokemuksen ja erinomaisen pidon.
Bosch Active Line -moottori tarjoaa pehmeän ja tehokkaan ajotuntuman, ja Smart System -järjestelmä parantaa yhteensopivuutta ja toiminnan sujuvuutta. Moottori on suunniteltu erityisesti kaupunkipyöräilyyn ja on Boschin hiljaisin malli. Yhdessä runkoon integroituun 500 Wh akkuun yhdistettynä pyörä takaa useiden kymmenien kilometrien ajomatkat täysillä avustustasoilla, ja matalammilla avustustasoilla jopa yli sata kilometriä. Akku voidaan ladata joko rungossa olevasta liitännästä tai irrottamalla akku erilliseen lataukseen.
Ominaisuudet:
- Rungon koko: 45 cm
- Ajajan suosituspituus: 155-170 cm
- Runko: Alumiini läpiastuttava
- Suurin sallittu kuorma: 120 kg
- Haarukka: SR Suntour NEX-E25 DS 700C, 63 mm joustomatka
- Vaihdevivut: Shimano Cues SL-U4000, 9-v
- Takavaihtaja: Shimano Cues RD-U3020, 9-v
- Eturatas: FSA BCD104, 38T, teräs
- Takaratas: Shimano CS-LG300-9, 11-36T, 9-v
- Ketju: KMC e11S
- Kammet: FSA a-bike alumiini 170 mm
- Jarrut: Shimano MT200
- Jarrulevyt: Shimano RT10 Centerlock 180 mm
- Renkaat: Schwalbe BIG BEN K-Guard 50-622 heijastinnauhalla
- Vanteet: Radiale E25 32H
- Etunapa: Shimano HB-QC300 QR, Centerlock, 32H
- Takanapa: Shimano FH-QC300 QR135, Centerlock, 32H
- Ohjaustanko: Kalloy 720 mm, nousu 25 mm, taivutus 9°, keskikohta 35 mm
- Ohjainkannatin: Kalloy AS033, 0°, 35 mm
- Kädensijat: Herrmans Clik ergonomic, lukittava
- Ohjainlaakeri: Acros
- Satula: Selle Royal Vivo Unitec
- Satulatolppa: Alumiini 31,6 mm, 300 mm
- Etuvalo: Spanninga X&O 30
- Takavalo: AXA Juno
- Muut varusteet: SKS lokasuojat, tavarateline, seisontatuki Modi 40 mm
- Akun lukko: Abus lock PowerTube for BES3
- Kasausaste laatikossa: 98%
Sähköjärjestelmä
- Moottori: Bosch Active line, Smart System
- Polkutunnistus: Momentti
- Akunkantama (km): jopa yli 100 km eco-asetuksella. Bosch range calculator -palvelussa voit laskea tarkemman arvioidun akunkeston
- Vääntö: 40 Nm
- Näyttö: Bosch Purion 200
- Akkutyyppi: integroitu, helposti irrotettavissa
- Akku: Bosch PowerTube 500 Wh
- Laturi: Bosch 2 A
- Latausaika: 0-100% noin 7,3 h
Pyörä toimitetaan tehdaspakkauksessa lähes ajovalmiiksi kasattuna. Jos pyörän kohdalla ei ole ilmoitettu muuta, on kasausaste 95%. Pienillä toimenpiteillä saat pyörän ajovalmiiksi.
Polkimia asennettaessa kannattaa kierteisiin laittaa rasvaa tai öljyä. Olethan tarkkana, että vasen ja oikea poljin menevät oikein päin. Aloita kiristys sormin ja käytä työkalua vasta loppuvaiheessa. Kiristä polkimet huolellisesti.
Tarkista jarrujen ja vaihteiden säädöt ennen ensimmäistä ajokertaa.
Pienet osat kuten kello ja heijastimet ovat pääsääntöisesti irrallaan, muista asentaa ne turvallista liikkumista varten. Lue lisää kasausvinkkejä yleisohjeestamme .
Suosittelemme, että pyörään tehdään ensihuolto 100-300 km ajon jälkeen asiantuntevassa pyörähuoltoliikkeessä. Mikäli sinulla on vaikeuksia saada pyörää viimeisteltyä ajokuntoon kannattaa kääntyä asiantuntevan pyörähuollon puoleen.
Tuotteen saatavuus saattaa vaihdella. Valmistaja pidättää oikeuden muutoksiin värien, materiaalien, komponenttien, teknisten tietojen ja mallien osalta. Valmiusaste, komponentit ja tekniset tiedot saattavat vaihdella eri tuotantoerien kohdalla.
Kasausasteet:
- 98% ”ready to ride” – Eturengas, polkimet ja satulatolppa ovat asentamatta. Ohjainkannatin pitää kääntää oikeaan asentoon ja kiristää. Vaihteet ja jarrut ovat jo säädetty tehtaalla.
- 95% – Eturengas, polkimet, satulatolppa ja ohjaustanko ovat asentamatta. Tarkista pulttien ja mutterien kireys. Vaihteiden sekä jarrujen säädöt ovat hienosäätöä vaille valmiit.
- 90% – Eturengas, polkimet, satulatolppa ja ohjaustanko ovat asentamatta. Lokasuojat ja mahdollinen kori ovat asentamatta. Tarkista pulttien ja mutterien kireys. Vaihteiden sekä jarrujen säädöt eivät todennäköisesti ole kohdillaan.